.

.
Üç çeşit meslek varmış : mühendislik,doktorluk,bir de hukukçuluk.Ben ressam olmak istiyordum.Babam böyle bir meslek olmadığını söyledi.Prens Paradoks'tan bahsetsem kim bilir ne der? Belki şimdi sizin yanınızda Dorian Gray'lik yaparım bir süre. Sonra beni Lord Henry'liğe terfi ettirirsiniz. Masrafı neyse veririm. Fakat bir sıfatla başlamak istiyorum. Bu çocuk ilerde büyük adam olacak gibi ne olduğu belirsiz bir tanımla değil..

Tutunamayanlar / Oğuz Atay

5 Ağu 2011

Saklı bıçak

 
 
 
sol el saklı bıçak 
 
kanadım gittim kendimden 
 
kendimi bir başkasının ölüsü sanarak 
 
bütün karşılıkları birden çalışan simgeler gibi 
 
aynı güne düşmez kaybettiklerimizin mevsimi 
 
bazı aşklar yalnızca ayrılıkları için bile değer 
 
yaşlanınca hatırlamak 
 
yaşlanınca hatırlamak 
 
biledikçe biliyorsun 
 
bir zamanlar sol elde tuttuğun bıçağın 
 
ertelenmiş hayaleti 
 
kapanmamış göğsünde yıllar sonra yeniden kanayacak 
 
bunun için aşk 
 
bunun için şiir tutan sol elim 
 
ayrılırken içimi kazıdığım saklı bıçak 
 
eylül bitiyor sevgilim 
 
uzun eylülü ömrümüzün bir kitap gibi bitiyor 
 
seni kanıyor sol elim

seni şimdi başkalarının gözlerine emanet ediyorum...