.

.
Üç çeşit meslek varmış : mühendislik,doktorluk,bir de hukukçuluk.Ben ressam olmak istiyordum.Babam böyle bir meslek olmadığını söyledi.Prens Paradoks'tan bahsetsem kim bilir ne der? Belki şimdi sizin yanınızda Dorian Gray'lik yaparım bir süre. Sonra beni Lord Henry'liğe terfi ettirirsiniz. Masrafı neyse veririm. Fakat bir sıfatla başlamak istiyorum. Bu çocuk ilerde büyük adam olacak gibi ne olduğu belirsiz bir tanımla değil..

Tutunamayanlar / Oğuz Atay

8 Nis 2012

Patti Smith - Smells Like Teen Spirit

 

Silahları donan ve arkadaşlarını getir
Kaybetmek ve rol yapmak eğlencelidir
O aşırı sıkılmış ve kendine güvenli
Oh hayır, pis bir kelime biliyorum
Merhaba, merhaba, merhaba, ne kadar sığ...
Işıklar kapalıyken, bu daha az tehlikeli
İşte buradayız şimdi
Eğlendir bizi
Kendimi aptal ve bulaşıcı hissediyorum
İşte buradayız şimdi
Eğlendir bizi
Bir melez
Bir albino
Bir sivrisinek
Benim libidom evet
En iyi yaptığım şeyde daha kötüyüm
Ve bu tanrı vergisi yetenekten dolayı kutsanmış hissediyorum
Küçük grubumuz hep varoldu
Ve sonuna kadar da varolacak
Merhaba, merhaba, merhaba, ne kadar sığ...
Ve neden tattığımı unutuyorum
Oh evet, sanırım beni gülümsetiyor
Bunu zor buldum
Bulması zor oldu
Oh peki, herneyse, boşver
Merhaba, ne kadar aşağı?

Evet, bir inkar.