.

.
Üç çeşit meslek varmış : mühendislik,doktorluk,bir de hukukçuluk.Ben ressam olmak istiyordum.Babam böyle bir meslek olmadığını söyledi.Prens Paradoks'tan bahsetsem kim bilir ne der? Belki şimdi sizin yanınızda Dorian Gray'lik yaparım bir süre. Sonra beni Lord Henry'liğe terfi ettirirsiniz. Masrafı neyse veririm. Fakat bir sıfatla başlamak istiyorum. Bu çocuk ilerde büyük adam olacak gibi ne olduğu belirsiz bir tanımla değil..

Tutunamayanlar / Oğuz Atay

17 Eyl 2020

İnsan mıyım? Mahluk muyum* Ot muyum?

  

yıllarca aradım kendi kendimi

hiçbir türlü bulamadım ben beni

hayal miyim bir rüya mı bilinmez

hiçbir türlü bulamadım ben beni


insan mıyım? mahluk muyum? ot muyum?

ekilir biçilir bir nebat mıyım

mecnun muyum bir güzele kul muyum

hiçbir türlü bulamadım ben beni..


 ismi ilk göründüğünde şüphe uyandıran, aşık veysel'in bulamadım türküsüne fikret kızılok coverı. tehlikeli madde grubuyla birlikte çalıp söylemiş bu şarkıyı. aşkın olmadığı yerde 45'liğinin b yüzü. bağıra çağıra söylenecek türden...


Illustration - Jeff Treves

Fikret Kızılok: Vocal

Turhan Yükseler: Keyboard

Ataman Hakman: Guitar

Siret Yurtsever: Guitar, flute

Sahir Kayıhan: Bass guitar

Eser Sayıner: Drums


Lyrics: Aşık Veysel