.

.
Üç çeşit meslek varmış : mühendislik,doktorluk,bir de hukukçuluk.Ben ressam olmak istiyordum.Babam böyle bir meslek olmadığını söyledi.Prens Paradoks'tan bahsetsem kim bilir ne der? Belki şimdi sizin yanınızda Dorian Gray'lik yaparım bir süre. Sonra beni Lord Henry'liğe terfi ettirirsiniz. Masrafı neyse veririm. Fakat bir sıfatla başlamak istiyorum. Bu çocuk ilerde büyük adam olacak gibi ne olduğu belirsiz bir tanımla değil..

Tutunamayanlar / Oğuz Atay

7 Tem 2011

bir turuncu bulut


İlk aşkın yeniden başladığı gün
sen ilk kara benziyordun
ben hızla kayan turuncu bir motora
helikopterdeydim ve ilk defa
havada şiir yazıyordum
kameramanlarla ve gazetecilerle
çevriliydim
işte çok değişmiştim
aşkımızın çimlerde ilk başladığı
o günden
öğrenciydik o zaman, habersizdik
geleceğimizden
hangisi daha iyi bilmiyorum ama
seninle helikopterde Mercan Dede
dinlemek isterdim şimdi
yoğurt ve şeker gibi
ilk aşkın yeniden başladığı gün
sen Topkapı’ya benziyordun
ben Ayasofya’ya
çok yakından geçtik ikisinden de
ilk aşkın çok yakınından
geçer gibi... "