.

.
Üç çeşit meslek varmış : mühendislik,doktorluk,bir de hukukçuluk.Ben ressam olmak istiyordum.Babam böyle bir meslek olmadığını söyledi.Prens Paradoks'tan bahsetsem kim bilir ne der? Belki şimdi sizin yanınızda Dorian Gray'lik yaparım bir süre. Sonra beni Lord Henry'liğe terfi ettirirsiniz. Masrafı neyse veririm. Fakat bir sıfatla başlamak istiyorum. Bu çocuk ilerde büyük adam olacak gibi ne olduğu belirsiz bir tanımla değil..

Tutunamayanlar / Oğuz Atay

13 Oca 2012

Bob Marley- No Woman No Cry




Ağlama kadın ağlama
Dökme gözyaşlarını küçük kardeşim
Ağlama kadın ağlama


Oturduğumuzu hatırlıyorum
Trenctown'daki hükümet sahasında
Ve sonra Georgie ateş yakmak istedi
Gece boyunca yanan odunlar güzeldi
Ve ekmek lapası pişirmek istedik
Paylaştığımız ekmeklerden
Benim arabam ayaklarımdır böylece uçtan uca ilerlerim
Ama ben giderken (anladım)
Her şey yoluna girecek
Her şey yoluna girecek..

Ribbonn daha önce hiç Bob Marley paylaşmamış,çok ayıp etmiş çoook!