.

.
Üç çeşit meslek varmış : mühendislik,doktorluk,bir de hukukçuluk.Ben ressam olmak istiyordum.Babam böyle bir meslek olmadığını söyledi.Prens Paradoks'tan bahsetsem kim bilir ne der? Belki şimdi sizin yanınızda Dorian Gray'lik yaparım bir süre. Sonra beni Lord Henry'liğe terfi ettirirsiniz. Masrafı neyse veririm. Fakat bir sıfatla başlamak istiyorum. Bu çocuk ilerde büyük adam olacak gibi ne olduğu belirsiz bir tanımla değil..

Tutunamayanlar / Oğuz Atay

8 Mar 2012

Poets of the Fall -Where Do We Draw The Line



nerede dondurucu rüzgar/
nerede yemyeşil ovalar/
annemin açılmış kolları nerede/
babamın aslan yüreği nerede/
tıpkı güneş batıyor gibi/
kutsal toprakta yatıyor gibi/
sonbaharın kahverengi yapraklarıyla birlikte/
hiç acı çekmeyen kişiyle birlikte/
yarın benden ne istiyor?/
neden ne gördüğüm farkeder?/
eğer hep körlerin gerisinde yürüyeceksek/
söyle bana çizgiyi nereye çizeceğiz/


yarın benden ne isterse istesin/
nihayetinde buradayım, nihayetinde özgürüm/
işaretleri görmek için bir özgür seçim/
işte bu benim çizgim..