.

.
Üç çeşit meslek varmış : mühendislik,doktorluk,bir de hukukçuluk.Ben ressam olmak istiyordum.Babam böyle bir meslek olmadığını söyledi.Prens Paradoks'tan bahsetsem kim bilir ne der? Belki şimdi sizin yanınızda Dorian Gray'lik yaparım bir süre. Sonra beni Lord Henry'liğe terfi ettirirsiniz. Masrafı neyse veririm. Fakat bir sıfatla başlamak istiyorum. Bu çocuk ilerde büyük adam olacak gibi ne olduğu belirsiz bir tanımla değil..

Tutunamayanlar / Oğuz Atay

13 Eki 2011

Lasse Söderbergh şiirleri





Bulut

Rüzgarın içindeki adalar, yol gösterin bana.
Değiştirin görüntünüzü bakışlarım önünde.
Görüyorum durgun denizlere dökülmüş
Kıtalarımız daha sabah olmadan.
Doldurun içimi ey yumuşak dalgalar
her an yiten köpüklerinizle,
bulutlar yalnız bırakmayın gövdemi,
ey, unutamadığım sevgili yüzler.
Hayallerin ardında yol gösterin bana.
Aynadan süzülüp geçmekte bulutlar.

Bekleyen

Hasat zamanı geldi geçti.
Oysa elma ağacında hala
yaşlanmakta dolunay.

Korku

Dışarıdaki kuşlar
bizler için değil,
yaşam için öterler!
Sarımsı
Gece reçine kokuyor
Ne tuhaf şu anda hissetmek
kalbin bir aya benzediğini.

Güz Çimenleri

Ey nemle ışıyan otlar!
Bir gün gelecek
canlı kürküm olacaksınız benim.