.

.
Üç çeşit meslek varmış : mühendislik,doktorluk,bir de hukukçuluk.Ben ressam olmak istiyordum.Babam böyle bir meslek olmadığını söyledi.Prens Paradoks'tan bahsetsem kim bilir ne der? Belki şimdi sizin yanınızda Dorian Gray'lik yaparım bir süre. Sonra beni Lord Henry'liğe terfi ettirirsiniz. Masrafı neyse veririm. Fakat bir sıfatla başlamak istiyorum. Bu çocuk ilerde büyük adam olacak gibi ne olduğu belirsiz bir tanımla değil..

Tutunamayanlar / Oğuz Atay

8 Ara 2011

kırmızı bir mermerde geyik silueti



beyaz bir melek
beyaz kanatlarının
tüyleri bende kalmış
turkuaz bir yağmur altında
üşüyor biraz
bilmiyor ne olacağını
bilmiyor benim hayatımı
ona yatıracağımı
şimdiye dek yatırdığım gibi
çocuğum laurent gibi
o ki hiçbir şey değil
turkuaz bir yağmur altında
hava bugün biraz turkuaz
biraz orgazm sonrası
kollarımı çok beğeniyorum, sen?
biz hurma yerken yağmur yağacak
biz kestane yerken kar yağacak
bütün ihtimalleri düşünüyorum
sonuç fark etmiyor
anlamıyor musun
ben sana resmen aşığım.