.

.
Üç çeşit meslek varmış : mühendislik,doktorluk,bir de hukukçuluk.Ben ressam olmak istiyordum.Babam böyle bir meslek olmadığını söyledi.Prens Paradoks'tan bahsetsem kim bilir ne der? Belki şimdi sizin yanınızda Dorian Gray'lik yaparım bir süre. Sonra beni Lord Henry'liğe terfi ettirirsiniz. Masrafı neyse veririm. Fakat bir sıfatla başlamak istiyorum. Bu çocuk ilerde büyük adam olacak gibi ne olduğu belirsiz bir tanımla değil..

Tutunamayanlar / Oğuz Atay

21 Oca 2012

İlişkiler ve Düşünceler



Diyorum ki ;

Hayatımı artık hiç bir şey düşünmeksizin yaşamak istiyorum..

Diyor ki ;

İnsan düşünmeden asla yaşayamaz!
Yaşamak '' ilişkiler ve - onlara dair - düşünmek''tir.
İnsan olmayı seçip,ruhunun üzerine bu bedeni giydiğin gün bu gerçeğide kabul etmişsin demektir.
Doğmak,ilişkilere ilk adımı atmaktır.
İlişkilerse düşünmek.
Düşünmek hissettiğin duyguları tanımlamaktır.
Tanımlarınsa,
Sevgidir,
Acıdır,
Özlemdir,
Nefrettir,
Aşktır,
Korkudur,
Mutluluktur...


Diyorum ki ;

Yoruldum artık yaşamaktan,yaşadıklarımdan.


Diyor ki;

İnsanı yoran,bitmeyen tekrarlarıdır.
Oysa yaşamak,hiç durmadan ileriye yürümektir,
İleriye yürümek,sana yeni ilişkileri getirir.
Yeni ilişkilerse,yeni düşünceler için sana yeni bir şans verir.
Yeni düşünceler ise sana daha önce yaşadıklarını bile farklı hissettirir.

Yaşanan bu değişim;
Kimilerine göre kendini red etmektir.
Kimilerine göre ise kendini keşfetmek.

Kolay olan,
Bu değişimi red edip,zihninde ki düşüncelere esir düşmektir,Hep aynı düşüncelerin,seni sürekli aynı hislere ulaştıran o kısır döngüsüne kendini hapsetmektir.

Önemli olan;
Her zaman tutarlı olmak değil.Her zaman kendin için en doğru olana ulaşmayı istemektir.
Senin için doğru olanı bulabilmek içinse önce kendini tanıman,anlaman gerekir.
Kendini tanıman,anlaman ise dediğim gibi,sadece '' yaşadığın ilişkiler ve - onlara dair - düşünceler''in sayesinde gerçekleşir.

06 Temmuz 2009
Haşim Arıkan
İnandığım Masallar