.

.
Üç çeşit meslek varmış : mühendislik,doktorluk,bir de hukukçuluk.Ben ressam olmak istiyordum.Babam böyle bir meslek olmadığını söyledi.Prens Paradoks'tan bahsetsem kim bilir ne der? Belki şimdi sizin yanınızda Dorian Gray'lik yaparım bir süre. Sonra beni Lord Henry'liğe terfi ettirirsiniz. Masrafı neyse veririm. Fakat bir sıfatla başlamak istiyorum. Bu çocuk ilerde büyük adam olacak gibi ne olduğu belirsiz bir tanımla değil..

Tutunamayanlar / Oğuz Atay

1 Şub 2012

Kırmızı - Küçük İskender / Zen




Kırmızı.
Kıpkırmızı.
Neyin kırmızı olduğunu farkedemeyecek
kadar kırmızıyım.
Seviyorum.
Anlamak olsun bu.
Şimdilik anlamak olsun bu.
Tarif etmek istemiyorum.
Beceremem.
Bir sigara içiyorum.
Bir kadeh birşey içiyorum.
İçime birşey giriyor burada.
Kırmızı bir geometrik $ekle yerle$iyor
Kırmızı havuzun bütün haylaz balıkları.
Büyük bir akvaryum olduğumu dü$ünüyorum hep.
Kırmızı, büyük bir akvaryumum ben.
Gövdemde hatıra yaratıkları yüzüyor.
Yarılıyorum.
Çatlaklarımdan lav fı$kırıyor.
Ayna karşısına geçip
magmama doğru yürüyorum.
Orada beni kırmızı çizgiroman kahramanları
bekliyor.
Seviniyorum.
Benim bakışlarımın da bir klibi var.
Geldiğim yerlerde insanlar terkedilmez.
Kırmızı.
Kıpkırmızı.
İsteksizce bir hikayeye sokuluyorum.
Kırmızı bir yılanım ben belki de.
Dilinin çatalında akrep uyuyan bir yılan.
Gecenin defansına çekilmi$ bir yılan.
Güzel çocukları korkutan.
Güzel çocukları zapping'e alı$tıran.
Kırmızı kanallara uzanan kırmızı bedenler.
Kırmızı şehvet noktaları görüyorum.
Kırmızı aşk şarkıları.
Kırmızı laternalarda
Kırmızı aşk şarkıları çalıyor.
Kırmızı bir gangsterim.
Kıpkırmızı silahlar ta$ıyorum.
Bir sigara içiyorum.
İçime birşey giriyor burada.
Biraz esrar kokuyor bu.
Biraz radyasyon püskürtüyor.
Walkman'de radyasyon tehlikesi.
Kırmızı kıldönümleri kutlanıyor.
Scrabble tahtasına dü$üyorum.
Kırmızı bir popçuyum.
Kırmızı.
Kıpkırmızı.
Neyin kırmızı olduğunu farkedemeyecek
Kadar kırmızıyım.

Küçükİskender.