.

.
Üç çeşit meslek varmış : mühendislik,doktorluk,bir de hukukçuluk.Ben ressam olmak istiyordum.Babam böyle bir meslek olmadığını söyledi.Prens Paradoks'tan bahsetsem kim bilir ne der? Belki şimdi sizin yanınızda Dorian Gray'lik yaparım bir süre. Sonra beni Lord Henry'liğe terfi ettirirsiniz. Masrafı neyse veririm. Fakat bir sıfatla başlamak istiyorum. Bu çocuk ilerde büyük adam olacak gibi ne olduğu belirsiz bir tanımla değil..

Tutunamayanlar / Oğuz Atay

25 Oca 2012

Kedi



tavan arasına kaçan çocuk

erik doğumdan görünen göğü düşünür

akşamın acısı icine çökünce

uyur



benim küçük bir kedim vardı

ahmak bir ayak ezdi

benim en güzel çocukluğumu

ahmak bir ayak ezdi



ağaçların arasında unutulan çocuk

yapraklarıda güneşi görür

ve hareli denizlerde gezdiği düşünür



küçük kedim bana sürün

kediler ağlamaz

çöp tenekelerinde ölür sıska

kediler

damlardan çok mezberlerde görünen



küçük kedim

molozlu sokakların ağır uykusundan gerin

bilirim ki sen

bu çöplükten değilsin

benim gibi garipsin

ikimizin de unuttuğumuz

kuşları bol

Bol bahçelerdensin

koca duvarlı sokaklarda sıkılmışsın

ve canından bıkmışsın