.

.
Üç çeşit meslek varmış : mühendislik,doktorluk,bir de hukukçuluk.Ben ressam olmak istiyordum.Babam böyle bir meslek olmadığını söyledi.Prens Paradoks'tan bahsetsem kim bilir ne der? Belki şimdi sizin yanınızda Dorian Gray'lik yaparım bir süre. Sonra beni Lord Henry'liğe terfi ettirirsiniz. Masrafı neyse veririm. Fakat bir sıfatla başlamak istiyorum. Bu çocuk ilerde büyük adam olacak gibi ne olduğu belirsiz bir tanımla değil..

Tutunamayanlar / Oğuz Atay

8 May 2011

Hatzigiannis Mihalis - Den Fevgo




zaman zaman gündüz düsler görürsün
ama simdi benim düslerim daha ileri gitmiyor
gidiyorum... simdi gidiyorum
bir zamanlar gözlerindeki güneslerin icinden bakardi
ve bu güneş beni lime lime ederdi
gidiyorum simdi gidiyorum
simdi gökyüzü korkutmuyor beni yagmur bile yagsa
simdi düslerimin kimligi yok
gidiyorum simdi gidiyorum
gidiyorum artık kalbim almiyor
artik dostlarim söylesinler beni sarki diye
gidiyorum ve arkamda birakiyorum ortak düslerimi
hasta ve gücsüz duygulari
gidiyorum gidiyorum
artik yalanlara bulanmaya tahammülüm kalmadi
ve şimdi anladim ki ben de bir yalanmisim
gidiyorum simdi gidiyorum
artik hayatimi ölçüsüz yasamak istiyorum
kalbim gitgide bir tas gibi sertlesmekteyken
gidiyorum simdi gidiyorum
simdi insanlar ve sesler beni korkutmuyorlar artik
gidiyorum simdi gidiyorum