.

.
Üç çeşit meslek varmış : mühendislik,doktorluk,bir de hukukçuluk.Ben ressam olmak istiyordum.Babam böyle bir meslek olmadığını söyledi.Prens Paradoks'tan bahsetsem kim bilir ne der? Belki şimdi sizin yanınızda Dorian Gray'lik yaparım bir süre. Sonra beni Lord Henry'liğe terfi ettirirsiniz. Masrafı neyse veririm. Fakat bir sıfatla başlamak istiyorum. Bu çocuk ilerde büyük adam olacak gibi ne olduğu belirsiz bir tanımla değil..

Tutunamayanlar / Oğuz Atay

11 Kas 2011

Karanlığı Kucakla..






Tanrı karmaşadır
Deliliktir Tanrı

Sürekli huzurlu olmak
Sürekli yaşamaktır ölümü

Acı öldürebilir ya da
Hayata tahammül gücü verir
Ama huzur hep korkunçtur
En kötü şeydir huzur
Yürümek
Konuşmak
Gülümsemek
Varmış gibi yapmak.

Kaldırımları
Oruspuları,
İhaneti,
Elmadaki kurtu,
Demir parmaklıkları, hapishaneleri
Aşıkların intiharlarını
Unutma.

Burda, Amerika’da
Bir başkana ve kardeşine suikast düzenledik,
Bir diğeri ayrılmak zorunda kaldı.

Siyasete inananlar
Tanrı’ya inananlardan farksızdırlar:
Kırık kamışlarla rüzgar emiyorlar.

Tanrı yok
Siyaset yok
Huzur yok
Aşk yok
Denetim yok
Plan yok

Tanrı’dan uzak durun
Ve huzursuz olun

Kayın.

Charles Bukowski

Sarhoş Çal Piyanoyu