.

.
Üç çeşit meslek varmış : mühendislik,doktorluk,bir de hukukçuluk.Ben ressam olmak istiyordum.Babam böyle bir meslek olmadığını söyledi.Prens Paradoks'tan bahsetsem kim bilir ne der? Belki şimdi sizin yanınızda Dorian Gray'lik yaparım bir süre. Sonra beni Lord Henry'liğe terfi ettirirsiniz. Masrafı neyse veririm. Fakat bir sıfatla başlamak istiyorum. Bu çocuk ilerde büyük adam olacak gibi ne olduğu belirsiz bir tanımla değil..

Tutunamayanlar / Oğuz Atay

19 Ağu 2012

Sen Oradasın



sen oradasın, seni merak etme hakkımı kullanıyorum
attım kendimi sonsuz kıyılara,kül beyazı akşamlara
yaprağın terini sildim, silbaştan yaşama döndüm

sen oradasın, aşk acısına cok güvenen silikonlu sokaklara çıktım
sır borsada kısmeti bekliyor, ben burada can veriyorum
sen yazdan kalma bir günde inci takıyorsun

sen ordasın, su kirletir, su küser, böyle geçiyor günler
şuramda başladı sızı yine, dibini gösteren göller karıştı
seni alıp bize getirsem, perdeleri çeksek

sen oradasın, sancılara son yürüyüşündeyiz, ağrılar yetsin artık
acı dursun, emekli rüzgara iş bulsun
sen oradasın diye degil, ben buradayım diye değil

sen oradasın, burada oturmuş kafka kapkara duvara baka baka
mayakovski şu sokaktan gecmiş fırtınaları cebine koyup
ben ne kadar öksüz oldugumu biliyorum bu evde

sen oradasın, denize taş atıyorum, saşkın bir balık bana bakıyor
mavi haritanda bir bulut yol istiyor, sınırına bir
demet çiğdem bırakıyorum, sel basıyor geçmişimi

sen oradasın, hayat zil çalıp oynasın