.

.
Üç çeşit meslek varmış : mühendislik,doktorluk,bir de hukukçuluk.Ben ressam olmak istiyordum.Babam böyle bir meslek olmadığını söyledi.Prens Paradoks'tan bahsetsem kim bilir ne der? Belki şimdi sizin yanınızda Dorian Gray'lik yaparım bir süre. Sonra beni Lord Henry'liğe terfi ettirirsiniz. Masrafı neyse veririm. Fakat bir sıfatla başlamak istiyorum. Bu çocuk ilerde büyük adam olacak gibi ne olduğu belirsiz bir tanımla değil..

Tutunamayanlar / Oğuz Atay

24 Oca 2011

Sezen Aksu - Çocuklar Gibi



Bende hiç tükenmez bir hayat vardi
Kirlara yayilan ilkbahar gibi
Kalbim hiç durmadan hizla çarpardi
Gögsümün içinde ates var gibi

Bazi nur içinde, bazi sisteyim
Bazi beni seven bir gögüsteyim
Kah el üstündeydim, kah hapisteydim
Her yere sokulan bir rüzgar gibi

Askim iki günlük iptilalardi
Hayatim tükenmez maceralardi
Içimde binlerce istekler vardi
Bir sair, yahut bir hükümdar gibi

Hissedince sana vuruldugumu
Anladim ne kadar yoruldugumu
Sakinlestigimi, duruldugumu
Denize dökülen bir pinar gibi

Simdi siir bence senin yüzündür
Simdi benim tahtim senin dizindir
Sevgilim, saadet ikimizindir
Göklerden gelen bir yadigar gibi

Sözün siirlerin mükemmelidir
Senden baskasini seven delidir
Yüzün çiçeklerin en güzelidir
Gözlerin bilinmez bir diyar gibi

Basini gögsüme sakla sevgilim
Güzel saçlarinda dolassin elim
Bir gün aglayalim, bir gün gülelim
Sevisen yaramaz çocuklar gibi
.
Sabahattin Ali