.

.
Üç çeşit meslek varmış : mühendislik,doktorluk,bir de hukukçuluk.Ben ressam olmak istiyordum.Babam böyle bir meslek olmadığını söyledi.Prens Paradoks'tan bahsetsem kim bilir ne der? Belki şimdi sizin yanınızda Dorian Gray'lik yaparım bir süre. Sonra beni Lord Henry'liğe terfi ettirirsiniz. Masrafı neyse veririm. Fakat bir sıfatla başlamak istiyorum. Bu çocuk ilerde büyük adam olacak gibi ne olduğu belirsiz bir tanımla değil..

Tutunamayanlar / Oğuz Atay

27 Mar 2012

Yedi Kapılı Kırk Oda



Aşk , anası , babası , yari gibi sevmekti.
Onu sevmiş olan herkesin gözleriyle birden  sevmekti.
Kör olana kadar onu herşeyiyle görmekti.

Onu , çocukluğunu , hatıralarını , alışkanlıklarını , sevgisizliğini , hoyratlığını , bencilliğini , kendine dönüklüğünü , zalimliğini , acımasızlığını , açık şiddetini , saklı şefkatini , ilgisizliğini , kayıtsızlığını , çresizliğini , küçüklüğünü sevmekti.

Aşk , belki de hiç bir zaman sizi sevmeyeceğini bildiğiniz birini , hiç bir zaman geriye dönmeyeceğini bildiğiniz büyük fedakarlıklarla , öldüresiye bir umutla sevmekti...

Azrail'e kadar kavuşamadıklarımla ölüp gidecektim.
Hikaye bitmeden , size bunu söylemek istedim.
Aşkın bir sonra ki kapısında yine beklerim..

Yedi Kapılı Kırk Oda / Murathan Mungan