.

.
Üç çeşit meslek varmış : mühendislik,doktorluk,bir de hukukçuluk.Ben ressam olmak istiyordum.Babam böyle bir meslek olmadığını söyledi.Prens Paradoks'tan bahsetsem kim bilir ne der? Belki şimdi sizin yanınızda Dorian Gray'lik yaparım bir süre. Sonra beni Lord Henry'liğe terfi ettirirsiniz. Masrafı neyse veririm. Fakat bir sıfatla başlamak istiyorum. Bu çocuk ilerde büyük adam olacak gibi ne olduğu belirsiz bir tanımla değil..

Tutunamayanlar / Oğuz Atay

15 Eki 2013

Bazen bir şey görünür gibi oluyor / Bazen bir şey görünmüyor

6-
rüyamda seni gördüm
yatağımın kenarında
mor bir ışık belirdi
bu yatak büyülendi

7-
rüyamda seni gördüm
sen değildin, sana benzemiyordu ama
sendin
çünkü dünyada görülmeyen başka bir bakışla
bakıyordun

8-
rüyamda seni gördüm
sen değildin, sana benzemiyordu ama
sendin
çünkü tıpkı olması gerekene benziyordun

Lale Müldür / Güneş Tutulması 1999
 
''Bana tanıştır o başkasını. Sendeki göksel çarı. Arzu, dayanılmaz bir başkalık. Bir insanı başkalığında kavramak, onu sevmektir. Bana tanıştır o başkasını. Seni başkası yapan o yabancıyı. Bu yüzden bir kapı açıyorum sana. Kurtar beni senden. Bırak beni toprağa. Kimsenin geçmediği o yola. Ve dedim ki; her şey boştur ve geçer zamanla.''

Lâle Müldür - Babil
 
❝Biliyorum çok acı,
Çektireceksin bana yeniden,
Yine belki yüreğim,
Andıracak bir yas evini,
Ki ben de bırakıp,
Bütün kentleri,
Başımı bir kıyıya yaslarım belki.❞

Lale Müldür
 
 
"başka bir gün... başka bir yağmur... pencerelerde yağmur eğriciklerinin oluştuğunu görünce hemen yerimi alıyorum. yerim gene aynı... kedilerin de yağmuru izlediği doğru mu? çiçekler en çok bu eğik yağmurun önünde güzel... bir yağmur perdesinin ardında... insan başkalaştığını duyumsuyor, belki de zambak soyuna katıldığını..."

lâle müldür
 
Biliyor musun bir şey oluyor burada.
Garip bir şey.
Bulanık bir suda yok oluş gibi.
Gözlerimde beyaz kelebekler uçuşuyor
Ve kendime getiriyorlar yavaşça
beyaz odalarda...

- Lale Müldür
"seni bir gün en yakının ele verirse eğer,
öğren susmasını ve ağlamamasını.
bir kavanozun içinde mavi bir gül
yetiştir her gün daha çok yaşayan.
bir masalın ağzını kapat ve yat

geniş odalarda. bir oksijen çadırında.
ona kötü bir şey olsun istedim.
bana aşık olsun istedim."/ 
 
''Dünyada olup biten her şeye aşığım ben. Dünyada olup biten her şeye kırgınım ben. Hayatta hiç yalnız kalmayacaksınız ama bir tarafınız ve hep ağrıyor, hep yalnız.''

Lâle Müldür - Bizansiyya