.

.
Üç çeşit meslek varmış : mühendislik,doktorluk,bir de hukukçuluk.Ben ressam olmak istiyordum.Babam böyle bir meslek olmadığını söyledi.Prens Paradoks'tan bahsetsem kim bilir ne der? Belki şimdi sizin yanınızda Dorian Gray'lik yaparım bir süre. Sonra beni Lord Henry'liğe terfi ettirirsiniz. Masrafı neyse veririm. Fakat bir sıfatla başlamak istiyorum. Bu çocuk ilerde büyük adam olacak gibi ne olduğu belirsiz bir tanımla değil..

Tutunamayanlar / Oğuz Atay

26 Tem 2011

Mum

                                              
                                              odanızın mumlarını kendi elimle yakardım





senin aşkın kırmızı mıdır
(aşk, o duvar saatı)
yeniden derinden anladım artık
senin aşkın kırmızı
senin yüzün gece midir
(yüzün, o küçük su yolları)
bütün renkler ezberimde de söylüyorum
senin yüzün gece
senin sesin akşamüstleri mi
(sesin, o deniz kıyısı)
bütün sesleri yaşadım da biliyorum
senin sesin akşamüstleri
senin gözlerin göl saatleri mi
gözlerin o dünyanın en güzel arabistanı
bütün kitap adlarını düşündüm
senin gözlerin göl saatleri


çok değerli bir blogdan aynen çaldım :)