.

.
Üç çeşit meslek varmış : mühendislik,doktorluk,bir de hukukçuluk.Ben ressam olmak istiyordum.Babam böyle bir meslek olmadığını söyledi.Prens Paradoks'tan bahsetsem kim bilir ne der? Belki şimdi sizin yanınızda Dorian Gray'lik yaparım bir süre. Sonra beni Lord Henry'liğe terfi ettirirsiniz. Masrafı neyse veririm. Fakat bir sıfatla başlamak istiyorum. Bu çocuk ilerde büyük adam olacak gibi ne olduğu belirsiz bir tanımla değil..

Tutunamayanlar / Oğuz Atay

10 Şub 2012

The Do stay just a little bit more



Bu şarkıyı pek çok severim, hatta video yapıp yüklemiştim.youtube abi silmiş, demin farkettim.kınıyorum hocam! çok ayıp yaa.

diyor ki ;

Gençtim ama hikayelere kanmıyordum
Yatak çölünde oturken, bir vaha arayıp durdum
Ama tek bulabildiğim parçalara ayrılmış bir deve
Ve okadar korktum ki onu yatağa çekmeye çalıştım
Fısıldadım 'lütfen biraz daha kal'
Ancak şimdi bu deveye minnettarım
Çünkü o haylaz çocuğun yapabildiği tek şey kaçmaktı,sonradan öğrendim ki
Benim için asla yeterli bir ilişki olmayacaktı.